četrtek, 13. november 2008

nimam rad - en str komad

Nimam rad da se me tepe, tudi če sem bos
In nimam rad, da se me lovi okrog
Tudi če sem nag;
stvar politike in božje previdnosti

sekata kočnike in rušita kolišča mojih pradedov
trgata gate mladim komunistom in lovita
stare voaerje po grobnicah sveta.

O, kruta večnost trenutka, božji čas
samega dolgočasnega soglašanja
scanja v veter
in onanističnega big brotherja

blokada poti?
ni problema,
na levo bo treba iti
pa okoli starega proletarca, pa smo tam.

blokada vesti?
ni problema, prižgi televizor…

puške in pištole v vsako hišo
in naj se godba prične
pa žalostne pesnike tudi, še posebej Whitmana.
V knjigah nima kaj iskati.
pašnike so odpeljali in jih prodali kitajcem
in zdaj se stari stric z brado ne more več žogati na njih…

Ni komentarjev: